چگونه از صفحه پلی استیشن 5 اسکرین شات بگیریم؟؛ بهترین راهکار را از دست ندهید!

۳ بازديد

 

گاهی ممکن است در بازی‌هایمان به جوایز فراوانی برسیم و علاقه‌مندیم که آن را با دیگر دوستانمان به اشتراک بگذاریم. بسیاری از گیمرها نمی‌دانن که از چه طریقی موفقیت‌های خود در بازی را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهایی از صفحه بازی خود اسکرین شات بگیرید و به‌راحتی آن را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اسکرین شات از صفحه بازی بسیار آسان است و به‌وسیله بسیاری از راهکارها می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. ما در این مقاله بهترین راهکار برای اسکرین شات از صفحه پلی‌استیشن 5 را برای شما بیان می‌کنیم. پس اگر می‌خواهید بدون هیچ مشکلی از صفحه بازی خود اسکرین شات بگیرید؛ تا آخر این مقاله همراه گامالوپ بمانید.

نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5؛ از سریع‌ترین راهکارها!

نحوه گرفتن اسکرین شات از صفحه بازی، در کنسول پلی‌استیشن 5 بسیار راحت و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید. کافی است دسته خود را روشن کنید و قسمتی که می‌خواهید از آن اسکرین شات بگیرید را انتخاب کنید. حال دکمه Create روی دسته بازی خود را فشار دهید تا گزینه‌ای در قسمت بالای سمت راست صفحه نمایان شوید. با بارگذاری این علامت، اسکرین شات خود را گرفته‌اید و نیاز به انجام عمل دیگری نیست. با این روش بدون هیچ مشکل و محدودیتی می‌توانید از قسمت دلخواه خود در بازی عکس بگیرید.

لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات درباره نحوه اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله بازی کراش ماشینی به سایت گامالوپ مراجعه کنند.

نحوه دسترسی به اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی استیشن 5!

در مرحله بعدی بهتر است بیاموزید که به چه صورت به اسکرین شات‌های گرفته شده دسترسی پیدا کنید. دسترسی به اسکرین شات‌‎های گرفته شده بسیار آسان است و بدون هیچ مشکلی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. کافی است دکمه Play Station را فشار دهید و به قسمت New Screenshot در قسمت راست صفحه بروید.

 حال می‌توایند دکمه X را بزنید و با تمام اسکرین شات‌های خود روبه‌رو شوید. با این روش بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به تمام اسکرین شات‌های خود دست پیدا کنید. حتما مراحل را به درستی انجام دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اسکرین شات‌ها دسترسی پیدا کنید.

لازم به بیان است که گیمرها می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات درباره نحوه دسترسی به اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی استیشن 5، برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله خرید گاد اف وار رگناروک به سیات گامالوپ سری بزنند.

نحوه اشتراک‌گذاری اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی‌استیشن 5!

اشتراک گذاری اسکرین شات بسیار آسان است و شما می‌توانید از طریق روشی سریع، اسکرین شات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در اولین مرحله بر روی اسکرین شات خود بروید و از طریق دکمه X دسته پلی استیشن 5، عکس‌های خود را درPlay Station Network به اشتراک بگذارید. این روش بسیار آسان است و در سریع‌‎ترین زمان ممکن می‌توانید اسکرین‌شات‌های خود را در فضای مجازی قرار دهید.

شما می‌توانید علاوه بر کسب اطلاعات درباره نحوه اشتراک‌گذاری اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی‌استیشن 5؛ در سایت گامالوپ با پینگ بالا خوبه یا پایین در بازی‌ها آشنا شوید.

نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 را در گامالوپ بخوانید!

در این مقاله به بررسی نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 پرداختیم. شما می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیت و مشکلی اسکرین شات خود را در بازی بگیرید. همچنین دسترسی به اسکرین شات و اشتراک گذاری آن بسیار آسان است و شما می‌توانید از طریق این اطلاعات به نتیجه خوبی برسید.

نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 را در گامالوپ از دست ندهید. گامالوپ مرجعی معتبر در حوزه خرید محصولات گیمینگ اعم از کنسول‌های بازی، خرید گیفت کارت، خرید اکانت قانونی، خرید انواع هدفون گیمینگ و غیره فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات گامالوپ از طریق شماره 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان سایت ارتباط برقرار کنید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

سوالات متداول:

چرا گیمرها باید از اسکرین شات پلی استیشن 5 باخبر شوند؟

اسکرین شات بهترین روش برای عکس گرفتن از جوایز خود و اشتراک گذاری آن با دیگران است.

برای گرفتن اسکرین شات در پلی استیشن 5 باید از چه روشی استفاده کنیم؟

کاهی است دکمه Create دسته را فشار دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن از صفحه بازی اسکرین شات بگیرد.

نحوه اشتراک‌گذاری اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی‌استیشن 5 به چه صورت است؟

کافی است عکس خود را انتخاب کنید و دکمه x دسته را فشار دهید تا به قسمت Play Station Network برود.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.